Post by creadarinatyl on Feb 16, 2022 22:03:23 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Warplane Inc Hills \u0026 WW2 plane ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Warplane Inc Hills \u0026 WW2 plane IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ mod många uthållighet ▞▞▞
▞▞▞ Warplane Inc Hills \u0026 WW2 plane 2022 version ▞▞▞
Handledningen är nästan omöjlig för mig landning och sånt
Ett bra spel men du måste göra det betalda läget gratis efter att ha slutfört kampanjläget. Enda anledningen att ge 3 stjärnor
Warplane Inc Hills & WW2 plane ઍક્શન dhbx
För mycket slipning inblandat i början för mig.
Bra spel! Äntligen, en utvecklare som inte enbart är ute efter att tjäna pengar på billiga spel! Har annonser men det är inget som de andra spelen. Jag märker dem knappt. Kontrollerna är smidiga och jag älskar grafikstilen.
Lovit.. txx.. knappen för att släppa bomben fryser och skärmens action misslyckas när man spelar online.. .. på det hela taget är det det bästa, mer verklighetstrogna av alla 2d-plansspel.. ty..
Det sista uppdragets plan var för känsligt och benäget att kraschlanda. Jag förstår att det måste vara svårt, men det är frustrerande att landa ett sådant plan med sådan känslighet till minsta hastighet. Det värsta är att det är ett tungt plan, vilket gör det mycket svårare att sakta ner. Jag älskar spelet, men det har gjort mig ganska arg för den sista nivån på grund av det.
Jag tycker att det här spelet har MIV potential men har några problem som håller tillbaka det. Joysticken känns verkligen som att den ska gå tillbaka till mitten när man släpper den, så vitt jag vet är det så flygspaken på ett riktigt plan skulle fungera, så det skulle vara mycket rörigt besvärligt att styra och mer realistiskt.
Roligt spel skulle rekommendera det till andra
Spelet är dåligt Jag ser inte ens poängen med att spela spelet såg bra ut till en början men sedan när jag gjorde handledningen fortsatte det att återställa jag blev arg så jag fortsatte bara att spela så sedan går jag till min hängare jag köper en ny propeller, sedan går jag och slåss och det står att det är ett krig och jag är som okej, det här ska vara kul. Jag kommer in i spelet men det finns inget krig, det är inte ens en lek i luften, det är bara jag, sedan tar jag slut på ett bränsle. Killar förstår inte det här spelet, det är dåligt
Det här spelet är fantastiskt, det har en intressant, om än kort berättelse, mor av plan med olika mekaniker att leka med. Jag har dock ett par klagomål. Först och främst är flygning och bombning på hög höjd på gränsen värdelöst, eftersom du inte kan se riktigt långt från planet, och ju högre du kommer, verkar AA-kanonerna bli mer exakta. Men förutom det, allt runt solidt spel. Fortsätt med det stora arbetet!
Det jäklaste spelet någonsin kan inte ens göra enkla kontroller
Köp AMERICAN FIGHTERS OF WORLD WAR II - COMBAT AIRCRAFT LIBRARY - ANDERTON - 1982 hos Tradera! Skick: Begagnad ✓ Pris 395 kr.
- Kontrollen fastnar ibland - motorgasen saknas - landningen är svår när gasen saknas - Mannen som bara använder springfield kan döda mig istället virvelvind även om jag har 75% rustning? det är sugigt. - kan inte flyga vända det gör när vi perar flygfältet, vi kan inte landa - jag flyger över 2500m och AA-pistolen har fortfarande 90% exakthet? hur hög höjd behöver jag för att pera över AA-vapen? 5000m? trevligt skämt - antalet fiender är rikligt och detta enda träplan måste engagera det ensamt med 1 live? fantastiskt!
Det här spelet gör mig lite beroende. Mest för att det är så svårt. Du måste uppgradera hela ditt plan. Som tur är får du pengar för hur långt du flyger och vilka fiender du tar ut. Sedan kan du dubbla dina pengar genom att titta på en reklam (som blir irriterande) men överallt är det ett spel jag tycker om att spela.
Warplane Inc. War on Hills Actie nbk
Fenomenalt spel, verkligen. Kontrollerna är perfekta för ett flygplan, mängden kontroll det ger med landningsställ, klaffar och efterbrännare gör att det känns riktigt involverat, och att spränga hela skvadroner med en liten knapp blir aldrig gammal. Mitt enda klagomål är att översättningen inte är helt komplett, bara genom att spela igenom normalt kommer du regelbundet att stöta på små delar av oöversatt rysk text. Spelet är fortfarande mer än spelbart men bara som 3% av texten är på det här sättet.
joystickskontrollerna är otroligt noggranna och har en väldigt mycket hög rörelsekänslighet. En liten rörelse med joysticken och ditt plan stannar omedelbart.
Fantastisk. Historiska plan i en ahistorisk miljö, men ändå trovärdig. Inte särskilt grinig ännu, tillräckligt för att hålla din uppmärksamhet. Om du betar kampanjen eller om du bara vill ha lite kul, skaffa jetbilen till ett billigt pris.
Vilket dumt spel, kontrollerna är fruktansvärda och svarar inte, startstandardplanet är helt värdelöst. Den har 6 kulor, inga bomber och kan bara flyga i 15-30 sekunder innan den får slut på bränsle. Du spelar samma dumma nivå om och om igen och dör eller kraschar tills du har råd med en mager bränsleuppgradering... För att sedan krascha och dö lite längre fram. Visuellt häpnadsväckande men annars komplett och totalt skräp.
Jag förstår inte spelets kontroller. Varför det plötsligt stannar i luften efter bara några sekunder från start. Vad ska jag göra. Det finns ingen riktig förklaring.
Detta är ärligt talat ett fantastiskt spel och ett spel som har gett mig en ny upplevelse inom mobilspel med kontroller som är intressanta men ändå lätta att lära sig och en konststil som par spelet väldigt bra
Jag har testat en teori flera gånger och lärt mig att varannan gång du når en kontrollpunkt och går in i land, går joysticken i luften och du kraschar, och därmed måste du starta om helt. Kampanjen är okej, önskar bara att du kunde spela andra lägen utan att behöva låsa upp dem efter att ha spelat kampanjen. Andra än de där löjliga problemen, det är inte SÅ illa.
Det finns ett bra spel här någonstans, när du väl har förvandlat spelkontrollen till muskelminne.
Den har mor av potential och har stor stil, men förklaringen av vad jag tycker är sunt förnuft men bristen på relevant information tycker jag är nedlåtande; Naturligtvis är det inte att förvänta sig att ens ha bromsar i ett spel som detta, men att gå på full gas är givet, och förklaras i handledningen men inget omnämnande av endast två bomber för fyra AA-vapen och mycket begränsade kulor för att skjuta en sådan gles besättning, och att flyga lågt skulle vara mer utsatt för eld. Jag fick hela tiden slut på bränsle och allt möjligt. Fungerade inte
Normal Me and Abnormal Friends [Visual Novel] Приключения axh
ww2 Empfohlene Preise - The Saleroom
Älskar spelet, hatar bara mängden annonser du måste hantera tidigt
Underbart spel. 10/10. Berättelse som faktiskt har karaktärer och som får dig att bry dig om slutet och ifrågasätta dina handlingar, väldigt fin fysik. Två klagomål: brist på fallskador gör landningen komisk, och flygplan klarar inte en 180:a, att kunna flyga på rygg skulle vara en livräddare om du missar en bana
Bra spel bra grafik bra fysik
Fruktansvärda kontroller riktigt hemskt att du försöker sätta typ av realistiska kontroller till 2D-spel med alldeles för känslig joystick på skärmen, det fungerade bara inte
8/10 skulle rekommendera detta till alla som vill ha något att fördriva tiden. Jag känner att det är något som saknas men idk.
Kunde inte vara lyckligare älskar spelet. Det enda jag önskar mig är mer innehåll. Jag önskar bara att det fanns fler plan och att planen var mer balanserade. Exempel du kan bli kastad ganska mycket till hela spelet med Bf. 109. Önskar bara att du kunde balansera lite mer eller att priser som B29 var som 4k.
Hämta FoxOne Special Missions Free APK 1.7.1.29RC - senaste ...
Den senaste uppdateringen har gjort det helt ospelbart
This is the biography of the renowned WWII South African Spitfire pilot ... one of the leading tactical thinkers on the use of fighter aircraft in conflict.
Warplane Inc Hills & WW2 plane অ্যাকশন rxwy
Det är ett väldigt mysigt spel att spela ibland och att lägga till din egen musik kan verkligen öka känslan. Snygg historia, inga påtvingade annonser och mycket välgjorda kontroller.
Det är ett riktigt roligt och beroendeframkallande spel att spela med när jag fick mitt andra plan, alla pengar jag har sparat raderades (cirka 6000$)häxa är värt ungefär 2 riktiga dollar 😡😡😡
Det är roligt men du måste betala för varje plan vilket är orättvist
Bra spel, bra idéer och miljö. Men det är verkligen svårt att göra framsteg eller att tjäna lite pengar, så det kan vara lite tråkigt. Du kanske borde prova det
Jag tycker om det! Väldigt trevligt!
junkers ju 87 stuka - Scale Modeling Search - Scalemates
Warface GO: Action FPS,warzone 17+ - App Store
Cat Simulator - and friends · Av: mobile apps ltd · för ungefär en månad sedan; Version: 4.9.2 · Poäng: 0 + 96,625 ; Warplane Inc WW2 War on Hills · Av: Ломакин
Kan vara ok, men kontrollerna är oanvändbara. Avinstallera
Joysticken till planet går sönder mer och mer för mig. Som att jag lägger ner joysticken men den flyger rakt och när jag sätter upp den går den upp
Helt fantastiskt spel, bra och gripande historia, ett brett utbud av flygplan och en bra utmaning, det enda som tar ner det är några buggar, som att B-29 Superfortress tappar ljud efter att en eller flera motorer förstörts. Och ett par visuella buggar, som att motorbränder faktiskt inte orsakar en motorbrand, men ibland gör de det. Dessa är naturligtvis mindre men ytterligare ett par problem som dessa försämrar upplevelsen i alla fall, FANTASTISKT SPEL tack utvecklare
Air Fleet Command : WW2 - Bomber Crew (Offline) Ladda ner APK gratis ... Warplane Inc Hills & WW2 plane Ladda ner APK gratis Warplane Inc Hills & WW2 plane.
Warplanes Inc är ett helt unikt spel i det mobila landskapet. Inte byggd som pay-to-win, den distinkta konststilen och förekomsten av ett narrativ (hur enkelt det än är) är ett bevis på att utvecklaren ville skapa något för spelarna. Något att njuta av. Bara det gör det här spelet värt att testa.
Det här spelet är verkligen roligt. Det ger mig earn to die-vibbar på grund av dess spelmekanik. Detta är en av de sällsynta pärlor som du hittar på marknaden för mobilspel.
det här spelet är roligt och snyggt och en riktigt trevlig upplevelse. Det som håller det här spelet tillbaka är inkonsekvensen, ibland förstör en långsam, mjuk landning ditt plan, andra gånger slutar en otymplig plötslig landning i en orörd landning med 0 skadad. sedan finns det kontrollerna, de drabbas av samma öde ibland läses och appliceras en subtil rörelse ibland måste jag göra stora överdrivna rörelser för att få något att hända. samma sak med att ta och skada en infanterist kan förstöra ditt plan
Fruktansvärda kontroller, fantastisk idé. Att landa är omöjligt om du kan ta dig igenom fiendens eld. Mycket frustrerande spel, kontroll är oacceptabelt för hur mycket detaljer och finess du vill att spelet ska ha
Svårt att hitta ett bra mobilspel som inte bara lönar sig att spela eller som det inte bombarderar dig med annonser. Jag är glad att jag kom över den här. Jag tycker verkligen om att spela det här spelet, det är utmanande så det finns lite skicklighet att utveckla men det är jättekul. Men kontrollerna är lite knasiga och svåra att vänja sig vid. Jag antar att det skulle vara bättre om planet rörde sig i den riktning du tryckte på istället för att behöva trycka direkt på markören och dra runt den (det är lätt att missa det)